Elle

Introduction

Introduction

De Elle Smartshopping Days is een terugkerend event waar het merk Elle een jaar lang naartoe werkt. Meerdere merken en bedrijven haken aan, en tijdens één weekend kan de doelgroep op een unieke manier shoppen met hoge kortingen.

De productie moest de reuring en actie in de stad zichtbaar maken. Waar beweging is, is nieuwsgierigheid — en precies zo hebben we het concept van Elle in de markt gezet.

Year

2024

Industry

Fashion

Timeline

2 weeks

Challenges

Challenges

Het was een race tegen de klok, maar door tijd te investeren aan de voorkant konden we daar later de vruchten van plukken.

Toen de klus binnenkwam, waren we nog maar twee weken verwijderd van het event. Op dat moment hebben we het concept uitgerold en, ook al leek het op sommige momenten onmogelijk, toch hebben we het volledige project succesvol afgerond.

De locatiescout was de sleutel tot succes. We zijn vooraf langs alle beoogde locaties gegaan en hebben met de juiste frames de shots al voorbereid. Dit zorgde ervoor dat we binnen een tijdsslot van vier uur bijna alle beelden konden draaien, ondanks de afhankelijkheid van de tijden en restricties van de locaties waar we mee werkten.

Final thoughts

Final thoughts

De Ziggo Dome diende in de productie niet alleen als online marketingtool, maar zorgde tegelijkertijd ook fysiek voor maximale exposure.

De Ziggo Dome is een bekend en gewaardeerd gebouw als het gaat om de reclame die daar wordt vertoond. Zeker ’s avonds kun je je ogen niet afhouden van de ledschermen. Hoewel het materiaal puur bedoeld was voor de productie zelf, hebben we het alsnog op de schermen rond de Ziggo Dome laten afspelen — een efficiënte manier om een extra vleugje fysieke marketing mee te pakken.

Uiteindelijk hebben we een succesvol event neergezet en heeft de productie bijgedragen aan de opkomst. Dat was precies het doel: met blogs en social media hebben we het maximale uit de productie gehaald.